Двигуни FVR 34 UL-M / Q

Максимум потужності, при меншому обсязі

Інженери ISUZU розсувають кордони у автомобілебудуванні. Поєднавши шестициліндрових двигунів 6HK1-TCS з 9-ти ступінчастою коробкою передач і новітньою електронікою вони досягли максимуму потужності, зберігши економічність.

 


Двигун 6HK1-TCS 

Isuzu ISUZU FVR 34 UL-M/Q оснащений двигуном з робочим об'ємом 7790 куб.см., максимальною потужністю 206 кВт (280 к.с.) / 2400 об./хв. хв.


Турбокомпресор

Завдяки турбіні інженери ISUZU змогли реалізувати високу потужність за невеликого обсягу. В результаті покращилися показники паливної економічності та скоротилася кількість шкідливих викидів.

 


Система Common-Rail

В ISUZU FVR 34 UL використовуються електронно-керовані форсунки, які впорскують паливо під високим тиском за 1/1000 секунд. Система common-rail дозволяє досягти упорскування оптимального обсягу палива в циліндри і скоротити викиди оксидів азоту та твердих частинок.


Електронний блок керування двигуном

Власні електронні технології ISUZU – це ключ до найточнішого управління згорянням палива в циліндрах, щоб забезпечити максимальну потужність, мінімальну кількість викидів шкідливих речовин та економіку палива. У моделях Forward використовуються передові технології ISUZU з електронного управління двигуном.

 


Плавне та безшумне перемикання

Завдяки вдосконаленому головному циліндру, зусилля, що прикладаються до важеля КПП, значно зменшено, а надійність і довговічність системи підвищено.


«Повзуча» передача для перевезення важких вантажів

9-ступінчаста коробка передач ZF9S1110 забезпечує FVR 34 UL необхідним крутним моментом для перевезень важких великогабаритних вантажів.