обслуговування

1. Hyundai Assistance

Компанія «Хюндай Мотор Україна» надає своїм клієнтам послугу Hyundai Assistance («Хюндай Асістанс») — надійного помічника в дорозі.

Hyundai Assistance - це Контакт-центр, що працює щодня в режимі 365: 24/7. Команда професійних координаторів надасть Вам необхідну допомогу в рамках програми за номером гарячої лінії (044) 351-00-00 .

Програма Hyundai Assistance – пакет інформаційних та організаційних послуг для власників автомобілів Hyundai, які забезпечують підтримку та практичну допомогу у складних ситуаціях, які можуть виникнути у дорозі. Карта Hyundai Assistance - Ваш супутник на кожен день, адже вона також дає право на отримання знижок та бонусів від Партнерів програми.

2. Умови програми.

Термін дії програми – 1 рік.

При необхідності отримання будь-якої інформації або допомоги за програмою Hyundai Assistance, Клієнт звертається до цілодобового Контакт-центру за телефоном (044) 351-00-00 та повідомляє персональні дані для ідентифікації, а також інформацію про поломку та обставини для організації допомоги.
Для отримання послуги Клієнт повинен мати при собі картку асистансу, що діє, а також свідоцтво про реєстрацію автомобіля та документи, що підтверджують право володіння або використання автомобіля.

Допоміжні послуги Hyundai:


Види послуг

 

Вартість для Клієнта

 

Безкоштовно

Безкоштовно в рамках ліміту

За рахунок Клієнта

Інформаційні послуги:

Цілодобовий доступ до диспетчерського центру

 

 

Інформація про місцезнаходження, адресу та телефони:

 

 

станцій технічного обслуговування

 

 

автозаправних станцій

 

 

послуг евакуатора

 

 

аварійного комісара

 

 

послуг таксі

 

 

готелів

 

 

державної автомобільної інспекції

 

 

медичних установ

 

 

страхових компаній

 

 

Навігація у дорозі. Допомога під час подорожі у невідомій місцевості.

 

 

Консультації при несправності:

 

 

 

технічна консультація щодо особливостей експлуатації автомобіля, порядку та термінах проходження ТО

 

 

запис на СТО для проходження планового ТО чи ремонту

 

 

передача термінового повідомлення від клієнта (факс, SMS-повідомлення, e-mail)

 

 

пошук необхідної інформації у мережі internet

 

 

Консультації при ДТП:

порядок дій на місці ДТП

 

 

юридична підтримка

 

 

загальний порядок звернень до страхової компанії

 

 

порядок оформлення документів

 

 

інформація про місцезнаходження та телефони екстрених служб

 

 

Передмедичне консультування

 

 

Організаційні послуги:

У разі несправності:
- виклик служби технічної допомоги:

заміна колеса*

 

 

Загальний ліміт 300 грн.

доставка палива (вартість палива оплачує клієнт)*

 

підзарядка акумулятора*

 

відігрів замків дверей та багажника*

 

буксирування з проїжджої частини*

 

аварійне відкриття дверей

 

 

виклик евакуатора**

 

Загальний ліміт 1100 грн.

У разі несправності автомобіля під час подорожі ***:

пошук та бронювання номера в готелі

 

Загальний ліміт 1100 грн.
Разовий ліміт 500 грн.

бронювання залізничних, автобусних та авіа квитків

 

виклик таксі

 

 

Сприяння у укладанні договору оренди транспортного засобу на час несправності автомобіля

 

 

У разі ДТП:

виклик ДАІ

 

 

виклик служби порятунку

 

 

виклик евакуатора

 

 

виклик аварійного комісара

 

 

виклик машини швидкої медичної допомоги

 

 

організація стаціонарного лікування

 

 

організація придбання медичних препаратів та медичного обладнання, необхідного при стаціонарному лікуванні

 

 

виклик та залучення інших організацій за проханням клієнта

 

 

У разі ДТП під час подорожі:

пошук та бронювання номера в готелі

 

 

виклик таксі

 

 

бронювання залізничних, автобусних та авіа квитків

 

 

Сприяння у укладанні договору оренди транспортного засобу на час несправності автомобіля

 

 

Позначення:

* Надаються у разі технічної несправності або поломки, яку можна усунути на місці. Ця послуга безкоштовна у межах лімітів.

Загальний ліміт – діє протягом одного календарного року з наступним обнуленням лімітів (невикористані ліміти наступного року не переносяться).
Разовий ліміт – ліміт, що покриває витрати у межах одного випадку (несправності). У разі перевищення різницю оплачує клієнт. ТОВ «Асістанс-Сервіс» оплачує лише виїзд та роботи техдопомоги, а не вартість палива, матеріалів, запасних частин та ін.

** Надаються у разі технічної несправності або ДТП, внаслідок якого подальше пересування транспортного засобу неможливе. Евакуація здійснюється лише на офіційне СТО ТОВ «Хюндай Мотор Україна». Якщо Клієнт виявить бажання евакуювати автомобіль не на офіційне СТО ТОВ «Хюндай Мотор Україна», послуги евакуації оплачуються Клієнтом самостійно.
Послуга евакуації на офіційне СТО ТОВ «Хюндай Мотор Україна» є безкоштовною в рамках ліміту.
Загальний ліміт діє протягом одного календарного року з наступним обнуленням лімітів (невикористані ліміти наступного року не переносяться).
У разі перевищення ліміту різницю оплачує Клієнт самостійно. ТОВ «Асістанс-Сервіс» оплачує прибуття на місце евакуатора, завантаження аварійного або несправного автомобіля на евакуатор, транспортування та розвантаження.
Евакуація автомобіля здійснюється лише за супроводу Клієнта або особи, яка має повноваження на супровід автомобіля.

*** Надаються, якщо ремонт на СТО здійснюватиметься більше однієї доби.
Послуги надаються під час подорожі, якщо відстань до місця проживання становить 150 км.
Загальний ліміт – діє протягом одного календарного року з наступним обнуленням лімітів (невикористані ліміти наступного року не переносяться).
Разовий ліміт – ліміт, що покриває витрати у межах одного випадку (несправності). У разі перевищення різницю оплачує клієнт. Термін проведення ремонту підтверджується уповноваженим працівником СТО факсимільним зв'язком протягом одного робочого дня з моменту поставлення автомобіля на СТО.

Послуги надаються на всій території України у разі несправності автомобіля, ДТП.
Несправність автомобіля - технічний стан автомобіля, за якого він не відповідає хоча б одній з умов нормативно-технічної документації.
ДТП — подія, що сталася під час руху автомобіля, внаслідок якого загинули або були поранені (травмовані) або завдано матеріальних збитків. До ДТП за цією програмою належить подія, яка сталася не раніше наступного дня після активації картки.
 

3. Знижки та спеціальні умови

 

• Спеціальна пропозиція для власників нових карток Hyundai Assistance від паливного Партнера Shell.
У всій мережі АЗС «Shell» в Україні діє сидка у розмірі:
· 35 коп./літр на таких видах палива: бензин А-92, бензин А-95, дизельне паливо, природний газ,
· 50 коп./літр на бензин V-PowerNitro+ та дизель Shell V-Power Diesel Nitro+.
· Знижки на товари харчування та супутні товари у магазинах на АЗС Shell до 30%.
· Можливість додатково заробляти бали ShellSMART: 1 бал за літр палива А-92, А-95, дизельного палива, природного газу та 2 бали за літр бензину Shell V-PowerNitro+ та дизеля Shell V-Power Diesel Nitro+.
· Після проведення першої транзакції на АЗС за допомогою картки Вам нараховується 1000 вітальних балів від Shell.
· Накопичені бали можна обміняти на товари та продукти за каталогом Shell.
Подробиці на гарячій лінії Shell: 0 800 500 423
та Контакт-центр Hyundai Assistance: (044) 351-00-00.

• Свою картку Hyundai Assistance нового зразка Ви можете обміняти на кредитну картку Hyundai від Банку Російський Стандарт. Додатково до всіх послуг та знижок Ви можете отримати вигідну кредитну лінію від Банку Російський Стандарт.

Подробиці в Контакт-центрі «Хюндай Асістанс»: (044) 351-00-00
та Кол-центр «Банку Російський Стандарт»: 0 800 300 880 .

• Спеціальна пропозиція щодо продовження карт асистансу для власників автомобілів Hyundai, терміном експлуатації не більше 5 років.
Подробиці у Контакт-центрі «Хюндай Асістанс»: (044) 351-00-00 .

 

4. Контакти

Hyundai Assistance надає ТОВ «Асістанс-Сервіс».
Для отримання послуг в рамках програми, з питань підтримки, відновлення та придбання карток Hyundai Assistance звертайтесь до Контакт-центру «Хюндай Асістанс»:
(044) 351-00-00
e-mail: assistance@autoretail.com.ua